Ebrar18 Lale96 kaç haftalıksınız . Biz 35 bitti baş gelişti ama makat gelişe döndü malesef inşallah tekrar döner bunun için hareketi var onu yapıyorum
Lale96 Ebrar18 38+0 yarandığı ilk günden hep baş yukarıdabi kerebile başı aşağı inmedi😁 inat bizim kız. Doktor sezeryen olucam dedi 38+6 günlüyümde inşallah daha da dönmez dedi 🤷
Misssimsek Ebrar18 Lale96 dönse bile sezeryan olu cam sanırım. Tüp bebekle hamile kaldım doktorum riske atmak istemiyorum her durumda sezeryan yapalım diyor
Ebrar18 Doktorum önerdi canım sende doktoruna bi sor öyle dene istersen Canacan https://images.app.goo.gl/YrYYmSeEwapC8eKA7