Arkdaslar bugün 9 da kanamam oldu hastaneye geldim 2 cm acikligim var ilk dogumum alltan acikliga bakinca bile ölüyorum sandim bn nasıl normal dogum ypcm bilmiyorum doktorum epidural dogum önerdi sizce yaptırmalımiyim nolur yardim edin karar veremdm bi türlü 4 cm olunca vuracaklar igneyi