Aysen1996 ben hamile olduğumu hissetmiştim. Ama adet günümü 2 gün geçtikten sonra kan gelmişti adet oldum sanmıştım normalde benim ağrım olur o dönemimde ilk 2 gün ağrım çok olur bekliyorum ağrım yok bekliyorum kan yok. Kahverengi akıntı geldi 2 gün yerleşme kanamasıymış. Sonra idrar testi yaptım çift çizgi çıktı o günün akşamıda kan verdim orda da çıktı. Benim yeni daha bu hafta cuma kese için doktora randevu aldım inşallah keseyi görürüz.