Hanımlar 2 hafta sonra sezaryen olucam inş. Bir kızım var 2 yaşında ona babası bakacak tabi. Annem bursada onun için refakatci izni almam gerekiyor daha evvel bunu yapan arkadaşlar en kısa yoldan nasıl halledebilirim ve izin alma süresi ne kadar şimdiden işlemlere başlamam gerekiyor mu? Teşekkür ederim 🌹