29+4 haftalık hamileyim ikiz bebeklerim olacak .. geçen hafta doktora gittim erken Doğum riskin var dedi
nidicard , progrstan , magnezyum hapı verdi. İlaçlarımı düzenli kullanmama rağmen bir türlü geçmedi 🙁 ciğer geliştirici vuracağına söyledi doktor ama 30. Haftandan sonra vurulacağını dedi sürekli yatıyorum ne yapacağımı şaşırdım 😔 erken doğmasından korkuyorum 😔 başına gelen var mı 🙁****