Aryaaaa benimki profesör olduğu için baya bi uçuk fiyat istiyorlar doğum için yani buraya yazmaya utanıyorum 🙂 benim erken doğum riskim var o yüzden doktorumdan ayrılmıyorum ona güvendiğim için bırakamıyorum muayene ücreti: 350 , normal -sezeryan 8000 tl. Ama bu profesör olduğu için diğer doktorların o kadar olduğunu düşünmüyorum