Anneolmayahasret Mrvaklynr hayirli olsun🤰 iki gun sonra tekrar bakitin iki katina yukselmesi gerekli saglikli bi gebelik icin
Mbay Mrvaklynr RABBİM yüzüne baksın kuzum benimde 3 Kaybım var .iyi düşün iyi olsun değerin güzel Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
Mrvaklynr Anneolmayahasret teşekkür ederim inşallah sağlıklı olur iki kaybım var Rabbim kaybettirmesin :)
Mrvaklynr Mbay aynen canım kaybedince insan daha çok arıyor değil mi Rabbim sağlıklı etsin inşallah isteyen herkese geciktirmeden versin 🌸🌺
Begul Arkadaşlar.benimde geçen ay adetim gecikdi.test yapdım pozitif çıkdı.çok sevindim.ertesi günü adet olmuş gibi kan geldi😔6 gün sonra bida test yapdım yinede pozitif çıkdı.kararsız kaldım.😏