8152 Merhaba hanımlar 12+0 gunluk hamileyim folik asit kullanıyorum ne zaman kullanmayı birakmaliyim.
Busrababacan61 8152 doktorun yönlendiriyor genelde 3. Aydan sonra bıraktırıyor diye biliyorum sonrada kan testine göre vitamin kan d vitamini ve magnezyum takviyesi başlata biliyor
Halimehacin 8152 3. Aya kadar kullandım ben canım. Doktor elindeki kutuyu da bitir tekrar almana gerek yok dedi
8152 annesininkelegi hayır sadece folik asiti verdiler sağlık ocagida bana Ferro sanol duodenal ve decavit diye hap verdi iki tane bunları ksdin doğuma götürdüm bunları daha kullanma dedi folik asit verdi onu kullandım
8152 @Busrababacan61 bana sağlık ocağında decavit ve Ferro sanol duodenal diye iki tane hap verdiler kadın doğuma götürdüm doktorum folik asit verdi sağlık ocağının verdiklerini sonra kullanacaksın şimdilik folik asit kullan dedi bir hafta önce gittim folik asiti bırak falan demedi
Busrababacan61 8152 bidaha ki gittiğinde sor istersen ben 3 aylıkken gittiğim doktor bişey demedi sonra doktorumu değiştirdim kullanmana gerek yok artık dedi bıraktırdı
Aylaninannesi 8152 folik asit kullanmakta Amacımız omur ilikte noral defekt olmaması, omur ilik ise gelişiminş 12. Haftada tamamlıyor. bu sebeple 12. Haftada bırakıyoruz 😊
Akty0753 8152 bn 3. Aya kadar kullandim folik asiti 3. Ayda doktor biraktirdi decavit ve ferro sanol verdi zaten sürekli kullanmiyorsun folik asiti 3 aya kadar