Anna91 Gebeliğin hayırlı olsun. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Benim de zaman zaman prolaktinim yükseliyor. Bir sebebi yok, stres kaynaklı. Bir dış gebelik geçirdim. Şimdi yeniden korunmayı bıraktım. Bu tür otlar beni korkutuyor prolaktini yükseltecek diye.