Mom9272 Ilk gebeligimde oğlum hareketsizdi çok ağlardım günlerce birşey olmuştur oynamıyor kıpırdamıyor diye haftada 1 giderdim doktora hep farklı farklı doktorlardı birde anlamıyorlar diye doğdu su an 4 yaşında hala uyuşuk oyuncaklarını topla derim su an başım çok ağrıyor yapamam anne diyor 😂 Ikinci gebeligimde oğlum felaketti çocuk 1 saniye durmuyordu tekmeleri canımı acitiyordu ayağı çıkacaktı yerinden sanki su an 2.5 yaşında ve 1 saniye durmak nedir yorulmak nedir bilmiyor 🤦♀️ Benim yaşadıklarım böyleydi herkes farklı olabilir tabi ki için rahat değilse bir hastaneye git .