Derengunes canım 1 oğlum var 34 haftada doğurdum hc bir skntım yoktu suan 6 yasında. Oğlum 4 yaşındayken tekrar olsun istedik ve hamile kaldım kimyasal oldu düşürdüm ve daha sonra üstüne 3 kere daha hamile kaldım ve hepsi kürtajla sonuclandı. En son gebeliğim ekimdeydi ve bizden ondan önce doktorum pıhtlasma testi eşimden bnden kromozom sperm testi falan istedi bende ileri derecede phtlasma cıktı son gebeliğimde iğne ve coraspine rağmen yine kürtaj oldum doz yetersiz geldi suan hamile değilim hamile kalırsam yüksek doz 2 kere vurucam iğneyi muhtemelen. Kesinlikle bu testleri yaptırın benim hic aklıma gelmezdi böyle bsy olacağı