Deletedmom388 ben perinatologa gitmistm bnm bebegimin omurilik bel kemigi kapanmamisti belinde skolyoz beyinde de sivi birikimi baslamisti oyuzden ayni seyler tekrarlanmasn diye folbiol verdi bana ama sen ddgn gbi doktor azarlamak yerine ilac yazsaydi belki daha farkli olabilirdi canm bnm yapacak biseyim yoktu daha her gecen gun sıkıntimiz dahada artarak ilerliyordu. Dogsaydi bnmki ocak ayinda dogmus olacak 5 aylik bebek olurdu. Kismet ne denirki😶 ama kendine iyi bak bu defa bi doktora gorun ne sorunun varsa ilac kullan kansizlik vb. Sonra bi kadin dogumcuya git her seyine baksin tuplere fln folik asiti mutlaka kullan allah korusun bnm olen bebegim gbi bi durum basina gelmesin. Yogurt tuket bol bol bide ayaklarini sicak tut yazin gunune kurtaj olmustum 40 derecede corapla gezdm cok farkediyor insallah yakin zamanda guzel haberlerini yazarsin buraya 🙏😊