Merhaba Happy Mom ailesi
Bebek beşiği konusunda çok tecrübelerinize ihtiyacım var.5 ay sonra bebeğim olacak inş.İlk 6 aya kadar Chicco Next to me anne yanı beşiği düşünüyorum.Sonra büyüyebilen bebek karyolası.Ama o çocuk odasında olacak .6 aydan sonra emzirmek için gece odaya gidip gelmek zorlar mı sizce.Beşik yatak odamızda fakat karyola farklı odada olacak.
Fikirlerinizi bekliyorum