Zlfiye17 kardeşim 5 Aralık 2016 günü belli belli belirsiz bel ağrım vardı çok az o gün yürüyüşe çıktım ilk gebelimdi ara ara hafif idrar kaçırır gibi oluyordum meğersem azar azar su geliyormuş akşam oldu bizim kapının önünde köpeği vurdular ona üzüldün azda saat 10 11 sulariydi eve girdim ağrım çok siddetlendi 2 dklk fln soğuktandir dedim sobanın kenarina uzandm 5 dk geçti geçmedi adeta altma kaçırır gibi oldum afedersin meğer suyum gelmiş bn tabi blmym 2 3 pijama degstm annem geldi o sırada anneme dedim bune kız gelip duruyor dedim kızım senin çocuk geliyor dedi inanmadm daha 2 ay var dedim hastaneye gttm amma suyum gelince bütün ağrım sızım geçti hastanede muayne ettiler 6 santim açılma varmış ama beni görsen kimse inanmaz doğum yaptma hıc ağrı sızı bisey yoktu gece 2 buçuk gibi kızım doğdu 2550 kg la gayet sağlıklı hıc biseyi yoktu şükür sadece erken doğum dolayısıyla sarılık geçirdi 2 gün yattık cktk şuan 3 buck yaşında şükür biseyi yok