Tugbakmsl Naylonbranda genelde öyle olurmus ben de dikkat ettim cok gerçekten kızların kalp atısı daha fazla
Naylonbranda Nezrinnn Dr kağıt filan vermedi malseef kalp atışı filanda demedi devlet olunca biseyde talep edemiyosun tabii
1Vera_ Bebegimi evet doktorum da %80erkek demişti. Ama bu sayfa kız dedi. 18+5te kızım olacağını öğrendim 🙈
Bebegimi 1Vera_ hayırlısı inşallah bende 18.2 o sayfa bana da kız gibi ama karartılı dedi doktora daha gitmemiştim kız erkek hiç fark etmez hayırlısı olsun
Umudyuklu 1Vera_ Benim cevabımda az önce geldi maalesef duruşundan anlayamadı hiç imkan vermemiş bize bebiş dedi 😥😄
Gozde_coskun Esrakoglu https://hizliresim.com/L9srfx Benımkınede bakarmısımız 12+3 doktor bısey demedı
Gulusuat Nezrinnn yalnisdir canim benimki 170 di erkek dedi😊 Surekli eksi yiyodum kiz diyodular yuzumde ciller oldu kizdir dediler yani bana erkek diyen olmadi hic doktordan basqa😂🤣
Nezrinnn Gulusuat demekki dogru degilmis . Bende tuttu o yuzden bende eksi yiyorum yuzum sivilce doldu kalp atisi 169
Umudyuklu Edizinannesii Ultrason fotoğrafını gönderdim dm üzerinden cinsiyet tahmini yapar mısınız dedim sadece dönüş yaptılar😊
Gkcztrk https://hizliresim.com/PC6bNb https://hizliresim.com/DLKIbp haftadayım rica etsem banada bakabilirmisiniz?
DenizKokusu Kalp atışı bende de 160 ’ın üzerindeydi cinsiyet erkek . Demek ki kesin tutan bişey değilll
Neslihankk Elmaveannesi bende 10+2 artık her gece rüyamda erkek diye görüyorum tabiki önemli olan sağlıkla doğması ama kiz olmasını çok istiyorum 🙏🥰