11 haftalık hamileyim.Asiri derecede migren ağrısı çekiyorum özellikle son 1 haftadır falan.Doktor parol içebilirsin dedi gram faydası yok.Mentollü krem sürüyorum fayda etmiyor.Önerilerinize ihtiyacım var kardeşler.Daha yazın basında böyle ise düşünemiyorum sıcak günleri.