aezgi
Merlin00
ben de kola diye ağlıcam bana kalsa bardak bardak içicem öyle ki istiyor canım bi içsem rahat rahat yemek de yicem zıkkım bide havalarda sıcak buz gibi nasıl da güzel 😂😂 ama dediğim gibi iyi değilmiş özellikle ilk haftalarda daha çok dikkat etmek gerekiyor.Çok canım isteyince bir yudum sadece içiyorum nefsim körelsin diye.Arkadaşlarımdan 6.-7. Aydan sonra ben hep içtim yeaaa diye diyen de çok ama insan riske atmak istemiyor ya vicdanım rahat etmiyor benim . Tek içtiğim Maden suyu,su,süt,taze sıkılmış meyve suları