Iremmm76 Kızlar 28 haftalık hamileyim bebegin kafasının bir hafta önden gittigini soyledı doktr bu korkulacak bısey mı normal doguma engel mı
Deletedmom262 Iremmm76 2 hafta onde ya da geride olmasi sorun degil diye biliyorum. Doktora sormadiniz mi bilgi verirdi
Polat2706 Canım 2 hafta önden yada geriden fark etmiyor bende 26 haftalık hamileyim ama bebeğin aşağıda olduğunu söyledi doktorum. Sen bebeğin hareketlerini nerde hissediyorsun acaba göbek deliğinin neresinde. Şimdiden teşekkür ederim
Polat2706 Iremmm76 anladım canım çok teşekkür ederim Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah