Fatovebebegi papatya05 merhaba. Benim kızım iki hafta önden gidiyordu boyu uzun ama iri bi bebek değildi yanı çocuğun çok iri seni acil sezeryana alicam demediler 42. Haftada Doğum yaptım yanı ileride olunca erkenden sizi almıyorlar he iri bebek olur o ayrı kilolu bebek olur o iri oluşunu da yanı önden gitmesi de boyla alakalı uzun boylu olunca önden gidiyor diyorlar haftaya bakıyorlar boy olcumune
hunilimom papatya05 benim 39 a kadar öndeydi sonra tam haftasını yakaladı iki haftaydi sonra yavas yavas tam haftasına geldi canım 41 de doğurdum doğum icin son adet tarihi baz alınıyor ama bebek cok kiloluysa erken alıyorlar bebeği
Youngmom papatya05 merhaba, benim de normalde haziranın sonuydu doğum ama ölçümleri ve gelişiminden dolayı öne aldık 1 buçuk hafta kadar
Dilarasz Bunu ben de merak ediyorum, mesela bebeğin gelişimi 2 hafta önde diyelim ve hamileliğin sonuna kadar bu böyle gidiyor, bunu yaşayanlar normal doğum olursa yine 40. Haftayı buluyor mu doğumları yoksa bebek kendiliğinden de daha erken mi geliyor?
HilalAltun Dilarasz @papatya05 benim oğlum iki hafta önden gitti hep ve 40+1 de doğdu. Şimdi kızıma hamileyim kızım iki hafta geriden geliyor. 36+4 bugün sancılarım başladı baya. Bir haftaya doğar gibi bakıyoruz.. yani hiç alakası yok öyle şeylerle
Fatovebebegi Dilarasz ayni şey benim basımdaydı kızım iki hafta önden di ama gene de 42. Haftada Doğum yaptım hemde normal Doğum çocuk kilolu olursa belki doktor size der çok beklemeyelim iri bi bebek sezeryanla alalım ama her doktor da demiyor mesela Ankara’da bi doktor var efsane bi doktor o asla sezeryan yapmıyor iri bebek bile olsa normal Doğum yapıyor hersey yolundaysa tabi ki
Ankakusu35 Dilarasz benim bebeğimde önden gidiyor doktora sordum gününden önce doğar mı diye hayır yine günü bekleniyor dedi
Sinemin Dilarasz canım benim arkadaşımın 3 hafta öndeydi doğumu yaklaştı şuan 40. Haftasına girecek çocuk haftasıyla uyum sağladı şuan 40 haftayla uyumlu yani 2 gün sonra kontrole çağrıldı suni sancıyla dünyaya gelecek bebeğimiz inşallah 😌
Fatovebebegi papatya05 dr aylın Anıl Aslan istagramdan bakın sayfasına malesef ki ben ankarada oturmuyorum İstanbuldayim ankarada olsam ona Doğum yapardım
Dilarasz Önden giden bebeler normal doğumda daha geç doğuyolar demek ki, şanşa artık 😬 hem normal olsun istiyorum hem de 40 ı çok bulmasın istiyorum. Çok sıcak hava, valla çok zorlanıyorum artık 34+5 oldum😄😄
Mrvteacher Ben de geçen gün gittiğimde 9+4tü ama doktor 10 haftalık dedi boyundan mı kaynaklanıyor yani?