Kızlar sabahtan beri kalbime böyle kramp gibi inçe iğne gibi şeuler giriyor çıkıyor yatınca uzanınca geçiyor oturunca ayağa kalkınca başlıyor bebeğim de toplanmış o tarafa ve karnım çok sert hareketleri iyi
korltuğum şey kalp krizi filan mı geçircem acaba :( 37. Haftalıklar 36,35 böule şeuler yaşadınız mı