Meleksima Selam bugun benden kan geldi arkasından serce parmagım buyuklukte kalın kan pıhtısı DUSTU kanama hala az az devam ediyor doktora gittim iğne verdı dusuk tehtıdı dedı yasayan var Dı 3 ay gectı dusuk olur mu kı
Ebrdef Meleksima bende 9+1 im bugün kanamam oldu doktora gittim serum ve iğne verdi kese etrafında da kanama varmış ne olcak bilmiyorum haftada 1 iğne olcakmışım
muhanneozge Meleksima geçmiş olsun ben de merak ettim bu haftada düşük tehdidi oranı çok düşük diye biliyorum. Sağlıkla atlatırsınız umarım 🙏🏻
Meleksima Ebrdef yanı genelde ilk 3 ay oluyor yaa bunlar o yuzden sasırıdm nem de sana da gecmıs olsun ıns bana da 3 gunde bir ıgne versı
Ebrdef Meleksima benim serum ve iğneye ragmen hala devam ediyor anlamadım napıcam bilmem 😞 allah yardımcımız olsun