Kızlar 14 mayıs perşembe günü hsg çektirdim. Bugün adetin 11.günü sanırım yumurtlama oluyor sancim oluyor arada vs. Şimdi de çok çok hafif akintim oluyor renkli tam kanama değil ama yumurtlama zamanı lekelenme olur mu yoksa bu film sonrası oluşan birşey mi anlam veremedim. Başına gelenler yardımcı olursa sevinirim 🤗