YcelMlayimYldrm Merhaba arkadaşlar. Aranızda bu bebek arabasını kullanan var mı memnun musunuz ? Bunu almayı düşünüyorum ama fikirlerinize ihtiyacım var 😎
Nlnylmz Bende bebeğim için bu arabayı aldım ama daha kullanmadım. Alırken çok övdüler kullananlar . Ödüllü bi arabaymış bakalım kullanınca görücez 😊
ebrucan Bizde bu arabayı aldık henüz kullanmadık kurulumunu yapıp evde baktık hoş görünüyor inşallah pişman olmayız