Bebeğin büyüdüğü ve alanı daraldığı için hareketlerinde azalma olur. Ancak soluna yatıp yarım saat falan dinlemelisin, takip etmelisin. İlla tekme atması gerekmiyor. Esneme hareketleri, ufak dokunuşlar, yer değiştirir gibi olması gibi durumlar da hareketlerine dahil. Hem doktorum hemde Benim kardeşim ebe olduğundan ondan da alıyorum bu bilgileri.
Hareketlerini daha az hissettiğimde bebek şarkıları dinletip konuşuyorum onunla ve hemen tepki alıyorum ☺️☺️ Sende denemelisin.
Panik olma. Hareketlerde azalmalar normal.