sena17 Bahar4516 2 gün önce 35 haftalık doğum yaptım erken doğum riskim yoktu bu sebeple sadece bir tane iğne yapıldı sancı başladığı an 12 saat sonra da doğumum gerçekleşti ..keşke risk bilinseydi iğnelerimi olsaydım🥺eğer riskiniz varsa mutlaka yaptırın mutlaka ..
Belmaaa Bahar4516 ben de merak ediyorum bugün bi komşu tatlı getirmiş güya ay ne kadar kaldı dedi en az bir ay dedim karnın da çok küçükmüş dikkat et dedi ben 34te doğum yaptım 1 ay hastanede yattı🤦🏼♀️ Etkilendim mi bilmiyorum bugün karnımda ve vajinada ağrım var bebek aşağı bastırıyor
Bahar4516 Deletedmom317 kacıncı haftada dogum yaptın bıde cıgergelıstırıcıyı nezaman vurdular dogumdan hemen oncemı
Bahar4516 Deletedmom317 ıkı gundur hastan de yatym sımdı cıktım ama kasılmalarm gene basladı /( 33haftalıkım cıger gelıstırıcı oldum ıkı üç gun once
Deletedmom317 Bahar4516 dogumdan 11 gun once kanamam basladi. Dr ciger gelistirici vurdu erken dogarsa kuveze girmesin diye. 35+3 de dogdu
sena17 Gizemli91 Çok şükür iyi solunumu daha iyiye gidiyor inşallah,süt sağıp götürüyoruz ,dualarınızda unutmayın teyzeleri Ali Mahirimi💐Riskiniz varsa akciğer geliştirici iğnelerinizi mutlaka olun
Pankek Belmaaa Korkma o normal hareketleri. Ben de 34 deyim. Benimki de sürekli çıkacakmış gibi zorluyor aşağıdan. Kegel yapıyorum. Aşağıyı sıkıp sıkıp bırakıyorum bir de uzanıyorum geçiyor.