Gnlrst Dogumda son aylarım doktor iki haftan var dedı ama sancım oluyor sabah akşam alt tarafıma baya baskı yapıyor kahve rengı bazen pembe ve kan pıhtısı geliyor az ve akıntım tuvaleet tutamama gibi sıkıntılarım var normal mı 😑
EnginDenizim Gnlrst canım kan geliyorsa ihmal etmeden doktoruna danis bu durumu benim doktorum damla dahi kan gelse mutlaka gel demisti 17günüm var benimde doguma kan haric ayni sıkıntılar bendede var rabbim hayırlısıyla sag salim kavusmak nasip etsin hepimize