tuubaeylulanil Bende 17.haftanın sonlarındayım. Arkadaşımı sağlık ocağından arayıp sormuşlar. Eğer hissetmiyorsanız gelin biz kontrol edelim diye. Bende hissetmiyordum telaşlandım. Allah’tan doktor kontrolum vardı gittiğimde sordum. İlk gebeliğim benim. Hissetmemem çok normalmiş. İlk gebeliklerde 22 haftaya kadar bekleriz dedi belki daha ilerisi. Hissetmeyebilirsin şuanda herhang bi sıkınt yok dedi.