Kubra2772 Zivenna kasımın 14 canm kıza benziyor dedı 12 haftalık gittiğimde suan 14+1 daha gitmedım öğrenmek için
Rabia95 Zivenna bu sene kız senesi sanırım 😂 kime sorsam kız bize de kız dedi inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur yavrularımızı😇♥️
bbhhrr5289 Su an 15 haftalik olduk ama doktora randevuyu 5 hazirana dusurebildim o zaman ins ogreniriz 😀
Ahsend49 14 haftalığız büyük ihtimal kız diyor ve ultrasonla altına baktı bişey yoktu 😁🙈 kız diyor inşallah değişmez
Zivenna Ben henüz öğrenemedim. 14+3 oldum ama doktora gitmeye korkuyorum😥 erkek hissediyorum , çevrem de hep erkek olacak sanki diyor valla sağlıklı olsun ama kız derse galiba şoka girip inanamayacağım
Smskr0000 Zivenna son üç gündür çok iyiym çok şükür canım benim mide bulantım filan azaldı rahatladım
Meva-annesi Zivenna çok şükür öyle bir sıkıntım yok sabahları kahvaltıdan sonra biraz kötü oluyorum o kadar
Prenses58 12+5 çarşamba gittim daha erken dedi doktor bayramdan sonra gel bakalim dedi 1 kızım 1 oğlum var bakalım nasip
Yagmurahmet16 Prenses58 Bende 12+5 te gittim 13+2yiz biri erkek oburu kendini gostermedi cift yumurta ikizleri arasi bos gibi dedi doktorum😊