Kanuni sultan süleyman hastanesinde perinatoliji bölümünde takipli hastayım coronanın ilk çıktığı zamanlara geliyodu ayrıntılı ultrason talep ettiğimde gün vermediler çoronadan dolayı gün veremiyoruz dediler mhrs den yeşil alan açalım telefonla alabildiğin hastaneye al dediler o anda baska hasta girdi oda ayrintili talep etmis ayni yesil alan acmislar gun vermediler siz yapcaksiniz diye tartisma cikartti sonradan telefonla da aradim vermediler randevu 2 ay falan oluyo tabi suan ne durumdadir bilemiyorum canim