Kızlar 4,5 aylık hamileyim sabahları uyandıgımda karnıma bakıyorum nerdeyse hiç yok akşama dogru içtiğim sulardan yediğim yemekten dolayı azcık çıkıyor. Kilo alımıda 3 kilo falan bebeğimin hareketlerini hiç hissetmiyorum eskiden karnım pıt pıt atıordu şimdi onuda hissetmiyorum pskolojikmi bu anlamadım hiç hamile değilmişim gibi benim nezaman göbeğim büyücek ya 🙄