Kayser Kızıar Çarşamba günü dördüncü sezeryanım Allahın izniyle gerçekleşecek Dördüncü sezeryan olan arkadaşlar var mı ne gibi bir zorluğu amaliyatı vardır sonrasında ne gibi zorlukları vardır bilgi ve düşüncelerinizi almak istiyorum Dualarınızı bekliyorum
kereminannesi06 Sezeryan oldum 12 gün oldu hamilelik ayrı bi zor gecti doğumda zor oldu rahim yapismis di baya zorladı daha yeni yeni toparliyorum