Hanımlar merhaba.aralık ayında bebeğimin kalp atışı durduğu için kürtaj oldum.kurtajdan sonra adet düzenim bozuldu,1 haftaya kadar gecikmeler yaşadım.Cok şükür şimdi tekrar gebeyim.son adet başlangıç tarihim 9 nisan.betahcgbölçümü yaptırdım cuma günü 174 çıktı,adetim 7 gün geçmişti.pazartesi tekrar olcturucem ama bana adet tarihime göre çok düşük geldi.ilk gebeligimde 3 gün gecikmeyle 924 le öğrenmiştim.simdi düşük olunca stres yaptım,acaba bı problem mi var,ya da dış gebelik mi diye.boyle bişey yaşayan var mı? Allah hepimize sağlıklı gebelik, sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah.