Sadem-ata Selam arkadaşlar ayrıntılı ultrasonda sağ arterde direnç artışı çıktı yaşayan varmı bebişler nasıl etkileniyor
Minikbirkalp Sadem-ata bende de cıktı rahimdamarinda bebeğin beslendiği damarda direnç var demişti bana doktor bu ayın 22 si kontrolüm var ama kendi doktoruma sorduğumda ilerleyen haftalarda düzeliyor genelde demişti bakalım kontrole gittiğimizde ne çıkıcak 🤷♀️🤷♀️
Wonderanne Sadem-ata benimde solda çıktı ama plesenta sağda ve sağ damar sağlıklı olduğu için şimdiye kadar sıkıntı yaşamadık tansiyonunu takip et beslenmene dikkat et kendini çok yorma uzun süre ayakta kalıp tansiyon ve nabzını yükseltme biz 20de öğrendik 30 olduk çok şükür şimdiye kadar sıkıntımız yok masaAllah bebişim önde bile 🤲🏻🤗
annee27 Sadem-ata bnmde solda cikti cnm tuzu kestim bol su iciyorm sol tarafima yatiyorm yoksa eger sknti olusturmaya baslarsa bebek beslenemeyip gerileme olusabiliyor yada erken dogum ama doktorum tek tarafta varsa cokta sorun olmuyor demisti sonraki kontrolde gittigmde sukur bi sorun yaratmamisti bebegim normal kilo artisi saglayabilmisti
Aysema Sadem-ata Merhaba. Bizimde detaylıda cikmisti. Doktor takip edelim ilerlerse coraspin baslariz demisti, cogu gebelikte gorulup sonra kayboluyor dedi. Pek önemsemedi. Sonraki kontroller de düzelmişti. Insallah sizinki de düzelir🍀
Sadem-ata Minikbirkalp Minikbirkalp inşallah düzelmiştir güzel haberler alalım benim doktorum pek önemsemedi ondan çok taktım kafama
Minikbirkalp Sadem-ata kontrole çatışmadılar mi seni düzelme varmı yokmu diye inşallah cnm hakkımızda hayırlısı 🤲🤲
Sadem-ata Wonderanne maşallah rabbim sağlıkla gelsin bebişler bakalım bu kontrolde ne olacak çok sagolun🤲🏻🥰
brcaky Doktor bir ihtimal zayıf doğar, tansiyondan dolayı gebelik zehirlenmesi olabilir ama bunlar ihtimal illa olacak diye bişey yok demişti. Corasprin 100 mg başladık kan akışı rahatlasın diye. Çoğu kadında oluyor merak etmeyin🙏🏻
Sadem-ata brcaky inan çok rahatladım çok sağolun hepiniz 😍 Bütün bebecikler sağlıkla gelsin inşallah dünyaya🤲🏻🙏🏼
brcaky Sadem-ata hiç korkma herşey olcağına varır stres en büyük düşman sol tarafına yat sürekli, tansiyonu kontrol altında tut. Hayırlısıyla hepsi sağlıkla gelsin inşallah❤️🙏🏻
Sadem-ata annee27 inşLlah hepimizinki gecer teşekkür ederim tansiyonumu sabah akşam ölçüyorum sola yatıyorum tuzu kestim rabbim sGlıkla. Kucagımıza almayı nasip etsin bebişletimizi 🥰🙏🏼
Sadem-ata brcaky amin 🙏🏼 onları yapıyorum canım çok stres yaptım ama şimdi sizlerlerin fikirleri çok rahatlattı beni çok sağol 🙏🏼❤️
Sadem-ata Aysema merhaba banada doktorum ecoprin başladı 34 haftaya kadar kullanacaksın dedi demekki çoğu gebişlerde olduğu için üstünde durmadı oğlumda hiç yaşamadığım için bu hamilelik zor geciyor paniğe kapıldım teşekkür ederim🥰