Herkese merhaba
Şuan 22+3 haftalık hamileyim. Ağrım ve sancımdan dolayı hastaneye gittiğimde 2 tane miyom olduğunu söledi doktor şuan alt karnımda ameliyat dikişlerimin olduğu yerde elime bi sertlik geliyor ve olduğu yer çok ağrıyor. Miyomu olup eliyle hisseden var mı? Acaba hissettiğim miyommu. Doktoruma yasaktan sonra anca gidebilicem:(