Burcinaslan Kızlar merhaba 11 . Haftayı doldurdum doktorum cinsiyet tahmini yaptı ve koz olacağını düşünüyorum dedi ben kızım olsun çok istiyorum allah tabiki sağlıklısını ve hayırlısını nasip etsin ama böyle olup cinsiyeti değişen varmı ?
Zeynepli1234 Burcinaslan canım emin olma bu doktorlar nasıl erkenden söylüyorlar benim doktorum söylemedi 14. Haftasını tamamlaması lazım 15-16 da net birşey söylerim demişti arkadaşıma 13 te kız 16 da erkek dediler ☺️Hayırlısı oldun sağlıklı olsun inşallah