Bekliyoruz123 Merhaba arkadaşlar normalde medipol hastenesine gidiyorum fakat ikili test için cuma gününe randevu aldım devlet hastanesine cuma tam 11 hafta oluyor sizce erken mi gidiyorum ? Biraz daha beklesem 12 hafta mi gitsem kadar kararsız kaldım.
poyrazsmom_ Bekliyoruz123 11-14 haftalar arası yapılıyor canım bende 11+3 falandı yaptırdığım sanırım öyle denk geldi
Bus_ak18 Bekliyoruz123 11 14 arası diye biliyorum 12 13 gibi gitsen belki cinsiyet tahminide yapablr canım
turunculuanne Bekliyoruz123 yok canım, hatta biz kalp atışı dinlememiştik daha önce 11+2 de ben onun için gittim asıl. Doktor dedi 2li taramayı da yapalım mı diye öyle yaptırmıştık