Ceyduygu Kızlar 20+4 olduk ama hala bebegimin hareketlerini kasıklarım da hissediyorum. Ne zaman yukarıda hissetmeye başlarım? Acaba bebegim aşağıda mı kaldı diye korkuyorum
Valeriamom Ceyduygu 21+6 yız hala aşagıda tekmeliyor çünkü ayakları asagıda bebek dönmedi henüz telaş etmeyin☺