Canım 34 haftadayım son 1 haftadır bendede var ama 2 gündür şiddetliydi doktora gittim dün kan falan verdim bakteriyel enfeksiyon dedi bağırsakta ilaç falan hiçbişey vermedi gönderdi eve malum kullanamıyorum , neyse işte karın ağrım da var şiddetli yemediğim denemediğim şey kalmadı geçmiyor bir türlü ağrı girince kendimden geçiyorum o derece şiddetli allah şifa versin hepimize