Merhaba arkadaşlar yarın sabah spinal sezeryanla bebeğimi kucağıma alacağım inşallah. Yanlız bıseyı merak edıyorum doğumdan cıktıktan kaç saat sonra ayaklarda ki uyuşukluk geçip o bahsedılen ağrı başlıyor acaba? Çok heyecanlıyım, korkuyorum, çokta mutluyumm 🙏