Kızlar merhaba benim daha öncesinde sağlıksız gebeliğim oldu 1 yıl önce boş gebelik geçirdim kürtaj olmak zorunda kaldım 1 yıl sonra tekrar gebelik gözüktü geçen ay kimyasal gebelik geçirdim şuan da da kesem gözükmüyor sizin keseleriniz kaçıncı haftada gözüktü acaba