Arkadaşlar merhaba.6+3 hamileyim. 10 gündür koyu kahverengi şeklinde kahve telvesi gibi akintim oluyor.camasira akmıyor.lavabodan sonra peceteye geliyor.doktorum herşey normal sıkıntı ters giden bisey yok dedi ama neden geçmiyor acaba.kafama çok taktım. 😣😣😣