Mrvaklynr HXzIVC][img]https://i.hizliresim.com/HXzIVC.jpg[/img][/url] Kızlar bakın ovülasyon koyuluğunu paylaşıyordum şükür Rabbime bugün 13. Gün yumurtlama olalı gebelik testi yapayım dedim şükür Rabbim bana da nasip etti iki seneye yakındır evliyim bir dış gebelik bir düşük yaşadım inşallah bu sağlıklı olur 🙏
Fatovebebegi Mrvaklynr bu yumurtlama testi mi gebelik testimi acaba ovalosyon demişsiniz de gebelik testiyse Ewet hayırlı olsun hamilesiniz eğer dusuk yaşadıysanız telas yapmadan tekrar doktora gidin
150_gelartik Mrvaklynr canım belirtin var miydi fiziksel olarak Allah bu kez kucagına almayı nasip etsin
Mrvaklynr Fatovebebegi gebelik testi canım ovülasyonda koyu çıktı onu paylaşmıştım sabah en kısa zamanda giderim inşallah
Elif-eslem14 Fatovebebegi yok üstunde hcg yaziyor yani gebelik testi ovulasyon testinin ustunde lh yaziyor cnm
Happybsrn Mrvaklynr gözün aydın sağlıkla kucağına alman dileğiyle 🙏 darısı başımıza….ben de ovulasyon kullandım bakalım Kısmet bu işler 💕💕💥🎄
Mrvaklynr Patiiiiinnnn evet canım şükür bugün kan vermeye gidicem inşallah bakalım kaç çıkacak Rabbim kötü bir şeyle karşılaştırmasın🙏
Mrvaklynr Happybsrn canım ben sadece ovülasyon denemedim bu ay maydonoz buhar kürü yaptım sonra o kadar çok dua ettim ki 🙏
Rukiyealtntsss Mrvaklynr canım maydanoz, buhar kürünü nasıl yaptın ve faydası nedir bende 1 yıldır evliyim bir kimyasal gebelik yaşadım 9 aydır korunöuyoruz ama olmadı daha bana bahseddermisin buhar küründen
Mrvaklynr 150_gelartik amin canım çok sağ ol hiçbir belirtim yoktu canım hatta adet olacam sanıyordum sadece ovülasyon giderek koyulaşıyordu
150_gelartik Mrvaklynr dış gebelik sonrası 1 yıl geçmişti senin diimi Canım 7 aydır korunmuyordun sanirim
Mrvaklynr 150_gelartik aynen canım bu yedinci ayımdı inşallah keseyi falan görürüm geçen yıl martta yaşamıştım bu defa sağlıklı olur inşallah