Bende 26+3deyim Çok ayakta durunca da şişiyor kızlar..Ben çok ayakta durum iş yapım daha çok sisini ayağım ayaklarımı uzatıp oturunca yada altına yastık koyup uzatınca geciyo mutfakta falan bile sabit de dursan çok ayakta durunca da şişiyor..ve bi de hava çok sıcakken de şişiyor benim 3 4 gündür arttı havadan dolayı ve şişince acayip agriyo ama ayaklarımın altına yastık koyup uzanınca yada oturunca bi süre sonra geçiyor