Mineberna ben 24. Haftada da kullanmıştım şimdi 36.haftamdayım tekrarlamış yine kullandım. Sonuçta ilacı veren kadın doğum doktorum bebeğime zarar verecek bir şeyi vermez ki. Bu sefer haftam ileri olduğu için antibiyotik de verdi ben parol içmedim hamileliğimde ama doktorum antibiyotik verdi diye içiyorum.