yorgun21 Kızlar geçen yine post attım cevap yazan olmadı geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay adettim 2 gün geçti kan verdim negatif bugün 10.gün gecikme 6 gündür kahverengi akinti var çok az neden olabilir bilgisi olan var mı 🤔🤔
girl_boy_annesi yorgun21 yerleşme kanaması olabilir tekrar kan ver bence 10 gün az bir zaman değil geç döllenme olmuş olabilir ben de kimyasal gebelikten tam bir ay sonra hamile kalmıştım ve kahve rengi akıntım vardı ama hamileymişim inşaallah bebiş vardır🤲🏻♥️
Happybsrn yorgun21 benim kimyasal sonrası adetim 15 gün gecikti test negatifti…lekenme belki de adet olacaksın ondan olabilir..
yorgun21 Happybsrn bence de ondadır genelde lekelemesen hemen sonra adet olurum uzun sürdü merak ettim 😊