Kizlar kandiliniz mubarek olsun .... wee baby emzik saklama kabini almistim (yuvarlak olan)her boy emzige uyar dediler askisi falan olmasi o zman cazip gelmisti simdi dusunuyorumda emzigin bebegin kiyafetine taktigimiz askisiyla nasil sigar dusuncesi sardi....neavita marka biberon fircasi almistim ortasindan emzik temizlme fircasi cikiyor altan vakumlu yani yere temas etmicek oda o zaman mantikli gelmisti simdi esim bu tuvalet fircasina benziyo dedi her elime aldigimda esimi onaylayan bi taraf cikyo.acaba bu ikisini degistirsemmi ? Cok uzun oldu affedin🤗