Ern Kızlar sizce sancım var mı doktor olmadığını söylüyor ama ben çok endişelendim. Rahim ağzımın kapalı olduğunu ve boyutunda iyi olduğunu söylüyor https://imgyukle.com/i/rAkNOs
Nslhnakn Ern benim bildiğim kadarıyla 40-50 çıktığı zaman sancı olduğunun göstergesi ama düzenli olması gerekiyor, bende geçenlerde girdim 60 lara kadar çıktı ama düzensiz olduğu için doktor normal olduğunu söyledi
Ern Gulcangzl16 alttaki sancı değil mi 45 e yakın sancı çıkıyor ama doktor yok diyor bilgisizim o yüzden kusura bakmayın 😞
Ern Beyza26 bu sancı değil yani öyle mi çok korkuyorum birşey olcak diye 😞 özellikle sağ veya sol tarafa yatınca kasılıyor