Bende burda sürekli sadece normal doğumları okuyup kendimi gaza getirirdim. Yapabilirim diye. Hiçte öyle olmadı☺️. Nst için kontrole gitmiştim cuma günü 15 mayıs da. Çatı muayenesi ol önce dedi doktorum. Nyse cıktım Doğum haneye ebe çatala çıkardı baktı ama resmen hüngür hüngür ağlamaya başladım. Çatım cok sarmış. Burdan bırak çocuğu hiçbişe çıkmaz dedi. 2cm açıklığı var ama çıkış yok dedi. Ağrın var dimi diyor bana ebe hayır yok dedim. Senin ağrın var dedi. Aynı gün içinde beni sezeryan a aldılar şaşkınız ne yapcaz. Giydim bile yok dedim. Sonra getrr ler dedi. Zaten tok olduğum için saat 15.30 da oldum sezeryan. Genel bayıltmalarını istedim çünkü yeterince korkmuştum. Kızım tam 3kilo 200 gram doğdu. Doktorum 3.300 civarı demişti zaten kontrolde. Sonrası tabii ağrılı geçti şuan ben bakamıyorum bebegime toparlanamadım. Ama cok mutluyum. Darısı tüm isteyenlerin başına inşallah☺️sorularınız varsa yanıtları.