Pazartesi günü yaptım. Doktorum özel muaynaneden Metin mutlu medarda doğum yaptırıyor bide beyhekimde. Erken doğum olduğu için kuvez bakımından medar daha iyiymiş o yüzden orda yaptım doktorum dışardan diye fotoğraf çekimi oda suslemesi falan hiç bişey dahil degildi ücrete doğru düzgün ikgilenmiyolr bile ameliyattan çıkmışım ağrım var kimseyi bulamiyoruz gece jastanede odalar leş gibi tuvaleti bile temizlemiyolar doktorum dışardan diye mi öyle davrandilar bilmiyorum bide 3.300 TL para ödedim bebeğim hala kuvezde doğumda bile iki saniye gördüm bidaha o günden beri göstermediler