SeHer1909 36+6 olmasına rağmen 3,170 kg doğdu tosunum😍 Zamanını beklese gerçekten 4 kgı geçecekmiş demekki. Evet ilk hafta baya zorlandım her hareketimde baya ağrı yaptı dikişler. Kuru tutmak çok önemli aynen ben fön makinesini hafif soğuk ayara alıp kurutuyordum ayıptır söylemesi. Ödüm patlıyordu bişey olur da yeniden dikiş atılması gerekirse filan diye Allah korusun 😅